راهنما و سوالات متداول

1هزینه ارسال کالا چگونه است ؟
ارسال رایگان به سراسر ایران ( بالای 100 هزار تومان ، کمتر از 10 کیلو گرم )
2نحوه ارسال کالا از طرف زغال خوب چگونه است ؟
بستگی به نوع کالای انتخاب شده دارد. در مورد مشتریان تهران، پس از تامین کالا، از طریق تیم حمل و نقل با توجه به زمان درج شده در زمان تحویل کالا از طریق پیک خدمت شما ارسال میشود منظور از روز ،روز کاری است . در مورد مشتریان شهرستان، با توجه به زمان تحویل کالا (منظور از روز ،روز کاری است) و با توجه به نحوه پرداخت ، از طریق پست جمهوری اسلامی ایران، تیپاکس،پیشتازو چاپار ارسال خواهدشد.
3آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت ۸ تا ۱۷ )ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.
4منظور از ارسال اکسپرس چیست ؟
فقط در بعضی از کالاها امکان ارسال اکسپرس وجود دارد که به قیمت کالا و نوع پرداخت بستگی دارد.در قسمت توضیحات آن کالا ذکر شده است. با کلیک بر روی آن میتوانید به صفحه مدنظر وارد شده و شرایط آنرا مطالعه نمایید ، توجه داشته باشید ارسال کالای اکسپرس فقط مختص شهر تهران می باشد.
5آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت زغال خوب با وضعیت موجود مشخص شده‌‏اند.

راهنما

1آیا تعداد خرید از یک کالا در زغال خوب محدودیتی دارد؟
درحالت عادی هیچ گونه محدودیتی در سفارش کالا از زغال خوب وجود ندارد و در صورت سفارش بیش از اندازه موجود حتما هماهنگی های لازم انجام خواهد شد .
2 بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از رسیدگی به آن باید تماس بگیرم؟
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار انجام خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش زغال خوب با شما تماس خواهند گرفت.
3چگونه باید مبلغ سفارش خود را پرداخت کنم؟
* پرداخت از طریق درگاه اینترنتی موجود در سایت و توسط کارت‌های عضو شتاب * پرداخت در محل

خدمات

1آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
خیر . در حال حاضر امکان پرداخت صورت حساب از طریق چک امکانپذیر نمی‌باشد.
2ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است که چنین اتفاقی بیافتد اما ظرف مدت ۷۲ ساعت به حساب شما بازگردانده خواهد شد
3می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود ندارد اما میتوانید از مرکز تماس زغال خوب برای ثبت سفارش خود راهنمایی بگیرید.
4می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
نگران نباشید

مشاورین ما در خدمت شما